neděle 9. října 2011

Výlet.


Veľmi rada so svojím manželom vyrážam na rôzne výlety. Väčšinu roka sú to cyklovýlety a väčšinou po okolí Liberca. Aj keď tu už žijem 10 rokov, ešte stále nemôžem povedať, že to tu poznám.
Lenže o Liberci v tomto príspevku písať nechcem. Chcem tu priblížiť naše cezhraničné výlety. Vďaka našej pohraničnej polohe veľmi často využívame možnosť "odbehnúť si"  do Nemecka. Nemecká krajina je v tejto časti krásna, človek sa rád prejde tými krásnymi dedinkami a mestečkami, pre ktoré je typická všadeprítomná čistota, nazdobenosť a príjemní ľudia. Pri jednom takomto "zahraničnom výlete" sme sa rozhodli pozrieť sa do mestečka Jonsdorf, ktoré je známe nielen tým, že sú tam kúpele, ale aj skalami, ktoré sú vyhľadávané a zdolávané. Svojou veľkosťou sa s povestnými ferátami v Alpách samozrejmä porovnávať nedajú, ale pre mňa ako začiatočníka to bol naozaj zážitok.
Keďže som niečo také absolvovala po prvý krát, nevedela som ako budem reagovať na tú výšku, ale našťastie závraty pri pohľade dole sa nedostavili, takže som to zvládla bez problémov až do cieľa.



Samozrejmä sme si užili aj príjemný bonus tohoto výstupu, tie nádherné panoramata :-).

No a keďže som hneď v úvode hovorila o krásach nemeckých mestečiek a dediniek, kde na každom kroku natrafíte na nejakú zaujímavú dekoráciu, tak tu je malý dôkaz.


Žádné komentáře:

Okomentovat